dinsdag 9 juli 2013

HAVING FUN.....

Days like thes are what make life so sweet....deze tekst uitgesneden met de cameo had ik al een tijdje liggen, maar de juiste foto had ik er nog niet bij.
Vorige week was ik een dagje weg met Floor en we hebben zo'n lol gehad en gekke foto's gemaakt en toen viel het ineens samen. De foto is niet van beste kwaliteit maar voor mij erg dierbaar en een fijne herinnering!
De layout is erg eenvoudig maar de tekst zegt genoeg. Ik heb er wat tags en een stempel van Elle's Studio op gebruikt en wat het pp is? geen idee meer.



3 opmerkingen:

Wilma zei

Dat is toch waar het om gaat?? Het gevoel bij de foto! En het spat er vanaf hoor! SUPER!!!

Cynthia van der Wilk zei

Die tekst.....wederom geweldig. Mooi lootje hoor.

Monique Liedtke zei

Heel erg leuk Yvon!! Zo'n foto is juist leuk als-ie niet perfect is :) . Enne je papier ... Ik zie in ieder geval Doodlebug!!!